piątek, 8 czerwca 2012

POCZĄTEK

także ten , zaczynam ta zacną przygodę, mam nadzieję , że szybko mi się nie znudzi : )

w sumie to w szkole nudno, dzisiaj 5 lekcji, dobrze że niemca nie było , uff. Muszę zacząć poprawiać oceny, bo czas mnie goni, do końca roku coraz bliżej, a ja stoje z ocenami jak były. No cóz, postanawiam poprawę w następnym roku, mam nadzieję , że mi się to uda, oby. Jutro wypadzik, będzie grubo. Jezusie lubie te towarzystwo, te klimaty . Niedługo wybieram się do miasta, mam nadzieje, że padać nie będzie, paskudna ta pogoda jak na czerwiec. to cześć :*


                                              czeka mnie interesujący weekend -,-+ sorry za jakość
                                                             fajny kubek, haha xd
                                                     macie tu kicka przy okazji :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz